Forum TUNCAR Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
BMW x3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TUNCAR Strona Główna -> Najnowsze autka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal302
Administrator
PostWysłany: Sob 17:07, 13 Sty 2007 Powrót do góry
Administrator


Dołączył: 29 Gru 2006

Posty: 657
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


BMW pokazało model X3 po kuracji odmładzającej. Ma on nie tylko zmieniony wygląd zewnętrzny, ale modyfikacjom poddany został też środek i elementy układu jezdnego.
Zobacz powiekszenie

Patrząc na nowe X3 od razu rzuca się w oczy maska o zmienionym kształcie, drzwi z bardziej wyraźnymi przetłoczeniami oraz gril upodabniający sprawiający, że X3 wygląda jak młodszy brat X5. Nowy układ dwóch świateł z lampami przeciwmgłowymi umieszczonymi pod głównym kloszem nazwany został "six-eyed look". To właśnie tym charakterystycznym "spojrzeniem" X3 witać będzie kierowców jadących z naprzeciwka. Wszyscy, którzy do tej pory ganili małego SUV-a za wygląd, powinni poczuć się usatysfakcjonowani. Ich krytyka przyniosła efekt.
BMW przejęło się też nie najlepszymi opiniami o jakości materiałów wykończeniowych. Te w nowym X3, według deklaracji producenta oczywiście, zostały znacznie poprawione. Na uchwytach od drzwi i pokrętłach od klimatyzacji pojawił się galwanizowany metal. Osoba, która usiądzie za kółkiem najpierw jednak zauważy nową, trójramienną kierownicę.

Spod maski też nie wieje nudą. Jako jednostkę można bowiem wybrać m. in. nowy, najmocniejszy(!) z całej gamy 286-konny, 3-litrowy silnik wysokoprężny (blok wykonany z aluminium) z dwiema turbosprężarkami. Za przenoszenie momentu na koła odpowiadać będzie 6-stopniowa automatyczna skrzynia biegów oraz napęd xDrive z rozdziałem mocy na osie w normalnych warunkach jezdnych w stosunku 40:60. W przypadku utraty przyczepności przez jedną z nich, napęd przeniesiony może zostać poprzez sprzęgło wielopłytkowe niemal w całości na drugą. W końcu X3 powinno jeździć nie tylko po równej szosie, ale i poboczem. Gdyby jednak nawet na równej jak stół drodze BMW zaczęło wpadać w poślizg, sytuację ma opanować usprawniony system DSC (Dynamic Stability Control), który dla jak najlepszego działania połączono z czujnikami umieszczonymi w elementach zawieszenia.

Najtańsza wersja X3, 2.0i kosztować ma 144 700zł, a cena najdroższej z silnikiem 3.0sd rozpoczynać się będzie od 232 700zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TUNCAR Strona Główna -> Najnowsze autka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare